08 Ocak 2006

Okul Yakası

Okul heyecanı bir başkadır. Hele kız çocukları için tokalar, yakalar daha bir önem kazanır. Dantelden vazgeçemeyenler için kızlarına örebilecekleri değişik yaka modelleri. Gerçi okulların birinci dönemi bitti ama ikinci döneme yeniliklerle girmek isteyenlere, uzun tatili değerlendirecekleri alternatif örnekler.

KURBAN BAYRAMINIZIN SAĞLIK VE MUTLULUK GETİRMESİ, HAYALİNİ KURDUĞUNUZ NE VARSA GERÇEKLESMESİ, BAYRAM İÇİN YAPTIĞINIZ BAĞIŞLARIN GERÇEK İHTİYAÇ SAHİPLERİNE ULAŞMASI DİLEKLERİ İLE.



8 yorum:

Serra dedi ki...

ben de cocukken, herkesin vaar diye ne cok istemistim dantel yaka ama annem israrla ne yapti ne aldi. Nolurdu bir kere taksaydim di mi?
Elinize saglik.

nagice dedi ki...

ellerine sağlık..
allah rahmet eylesin babaannem yapmıştı banada.herkes bayılırdı .birde kolalardı onları.ama daha sonra halamın kızına verdiler.şimdi kendisiylede görüşmediğim için ne oldu bilemiyorum..

Adsız dedi ki...

Merhaba Gülderen,
Yakalar birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık...

Beni sobelemişsin.Şimdi okurken farkkettim.Senden de bi mesaj almadım sobelendiğime dair.Biraz gecikmeli olacak ama en kısa zamanda yazacağım arkadaşım.
Teşekkür ederim.

NuR dedi ki...

İlkokul günlerime gittim. Anneciğim de bana böyle model model yakalar örer, saçıma da dantel kurdele yapardı. Bir yerlerde bir tane yakam duruyor, yarın dolap ve yüklük alt üst olacak:)))
Sizin yakalar da harika, ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

bende kızıma ördüm çok beyendim teşekkürler

yeşim dedi ki...

herşey çok güzel okul yakası örmeyi çok istiyorum ancak örnwkler açıklamalı olursa dahada mutlu olcağım teşekkürler

Adsız dedi ki...

arkadaşım fotoğraf yayınlamakla olmuyo neyi nası yaptığınızıda yazsanız siz yaptıysanız tabi

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!