09 Mart 2006

Sünnet Yatağı Danteli

Selam arkadaşlar uzun bir aradan sonra bu akşam bilgisayarın başına geçip sizlerle hasret gidermek çok güzel bir duygu. İnşallah hepiniz iyisinizdir. Bu akşam sizlerle, daha önce istenilen ama bir türlü siteye koyamadığım oğlumun sünnet yatağının dantelini paylaşmak istiyorum. İnşallah geç kalmamışımdır.



Bana gelen örnek sadece aradanteli idi, ben ara uç istediğim için kendim çiçeklerin ortasındaki lalelerden uç ekledim arzu ederseniz ara olarak da örebilirsiniz. Başlama kısmı burası yastık için bir gül yaptıktan sonra göbek kısmına başlanıyor.



Çarşaf danteli için ise ben köşelere göbek örneğinin yarısını yerleştirdim. Sizler istediğiniz gibi değişiklik yapabilirsiniz. Sürekli örneği takip etmek istediği için biraz zahmetli oluyor. Vakti bol ve sabrı çok olanlara kolay gelsin diyorum.

15 yorum:

akçahan dedi ki...

Çok ağır bir model, çok da güzel.www.akcahan.blogspot.com dan sevgilerle, hoşçakal.

Adsız dedi ki...

harika bir ornek. elinize saglik. guzel gunlerde kullanin.

nagice dedi ki...

çok nefis bir örnek.bizim burda sünnet takımı evlenirken verilir.sizde nasıl bilmiyorum ama.umarım kıymetini bilen olur da emeğinize değer..

Serra dedi ki...

Cok agir bir model bu Gulderen. Eline saglik, oglunun ceyizine de koy bari bu takimi.

ev perisi;) dedi ki...

Siteme uğrama nezaketinize teşekkür etmek üzere ben de bir uğrayayım dedim ve gördüm ki; tam bir el emeği göz nuru sitesi...
emeğinize sağlık...

Murat Çakır dedi ki...

evet arkadaşlar o günleri görmek nasip olursa bu takımı oğluma vereceğim inşallah çünkü bizim oradada sünnet takımı gelinin bohçasına koyuluyor

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Gülderen; çok emekli ve hoş bir dantel. Perde ucu olarak da şık olabilir. Ellerinize sağlık. Ayrıca bloğumu ziyaret ettiğiniz için de teşekkürler, sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili Gülderen dantelin gerçekten çok ağır ve şık ,eline sağlık.Ayrıca ziyaretin için teşekkür ederim bende bu sayede senin blogundan haberdar oldum
sevgiler...

Adsız dedi ki...

NEDEN DAHA BAŞKA ŞEYLER EKLEMEYİ DÜŞÜNMÜYOSUNUZ HE ONLAR DA ÇOK GÜZEL AMA DAHA GÜZELLERİNİ DE KOYUN
TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »

Adsız dedi ki...

harika bir model ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

emek verilen herşey güzeldir ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

dilek
örneği başladım ama güllerin bitiminde tıkandım modelin daha fazla gösterilmiş halini koymanız mümkünmü eteklerdeki 2.göbeğe nasıl başlanacak görünmüyor.
böyle güzel bir danteli eklediğiniz için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

lütfen etek dantelini gösteren bir bölüm ekleyin.köşeleri çıkaramadım.yarım bırakmak istemiyorum örnek çok güzel
paylaştığınız için teşekkürler

Admin dedi ki...

Merhaba cok begendigim bir dantel ornegi, iyi gunlerde kullanilsin, siteniz cok guzel, Basarilarinizin devamini dilerim. Sevgiler...