10 Aralık 2005

Yazmalar Diyarı-1

Bugün sizlere yazma kullanmayı sevenler için, kolay tığ oyası örnekleri vermek istedim. Oya yaparken oyanın seçimi kadar rengin de çok önemli olduğuna inanıyorum. Çünkü yazma ve oyanın birbirini tamamlayan öğeler olduğunu düşünüyorum.



Tek renkten de yapabileceğiniz, ablamın bana iki renk kullanarak bayram hediyesi olarak yaptığı güzel bir oya. Eline sağlık abla.



Severek kullandığım ve yazma oyası olarak yaptığım ilk deneyimlerimden birisi. Yeşil yapraklı sıra ip kopartılmadan tek sırada tamamlanır. Çiçekleri tek tek ip kopartılarak yapılır. İp uçlarını bana mum ile yakmamı tavsiye ettiler ama çakmak kullanarak sabitleştirmek bana daha kolay geldi siz ikisini de deneyebilirsiniz.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba nette yazma modelleri ararken gösterdiğiniz 2 modeli çaldık :))) çok güzeller.... www.blogcu.com/bonnuk

Adsız dedi ki...

daha farklı modeller olsa daha iyi olur nette en az model olan oya modelleri bence modelleri çoğaltın

Adsız dedi ki...

slm bende nette 1 model çaldım ama farklı modelv arıyorum güzel modeli olanlar göndersin şimdiden teşşekür byyyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

slm ı am from ingiltere.sizin olmak modiller beatifull
çok hoş olmak sizi modil ben siz çok sevmek kendinize iyi bakmak çüüs

Adsız dedi ki...

merhaba lütfen yeni model istiyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooruzzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

modeller çok güzel ama

Adsız dedi ki...

slm
en yeni model istiyoruz

Adsız dedi ki...

deniz çok güzel ama bu model benim modelimdi yenilerini yayınlayın lütfen yapacak model yok daha dogrusu bulamadım ok bays

Adsız dedi ki...

afyonlu daha güzel modeller istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Adsız dedi ki...

azz güzel

Adsız dedi ki...

azz güzel