15 Aralık 2005

Palyaçolu Kazak

Kızım Merve Nur için altı-yedi yaşlarındayken örmüş olduğum bu kazak bir kitapta palyaço resmi gördüğümde aklıma gelmişti. Süslemesini halası Hamiyet ile beraber yapmıştık. Palyaçonun kenarlarını tığ ile zincir çekerek belirginleştirdikten sonra kopuk tesbih boncukları ile fiyonkun üzerini süsledik. Burnuna ponpon yaptık. Şapkasının üzerindeki minik çiçeklerde yine kopmuş olan bir kolyeden kalan son parçaları değerlendirdik. Şapkanın dışındaki çiçekler ise düğme tekniği ile yapılıp dikilmiştir. Siz farklı versiyonlarda çalışıp elinizde olan malzemeleri kullana bilirsiniz.



2 yorum:

Meral dedi ki...

Merhaba sitenizi şimdi gördüm. Hayırlı olsun. Örneklerinizin devamını bekliyorum ekledikleriniz çok güzeller.
Linkinizi hemen ekliyorum sevgiler

Murat Çakır dedi ki...

Meral Hanım, siteme göstermiş olduğunuz sıcak ilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum. Sizin yapmış olduğunuz güzel çalışmalar, benim gibi meraklılara da el emeği göz nuru uğraşılarını internet ortamında başkalarıyla paylaşma cesaretini veriyor. Yorumunuzdan sonra elimdeki çalışmaları, daha bir heyecanla, sitemde yayınlamaya devam edeceğim. Tekrar teşekkür ediyor, çalışmalarınızda başarılar diliyorum.