06 Aralık 2005

Küçük kızınız için ilkbahar çiçekli yelek

Küçük kızınızın ilkbaharın serin günlerinde rahatlıkla giyebileceği merserize yelek. İpin kalınlığına göre örgü şişi seçilir. Haroşa başlanıp düzörgü olarak devam edilir. Yan dikiş kısımlarından da yine haroşa devam edilir. Yelek tamamlandıktan sonra kenarları tığ ile oyalanır.






Baklava deseninin üzeri iğne ile renkli merserize iplik kullanılarak rokoko ve zincir işi ile işlenir. Güllerin ortası değişik bir hava vermek için inci ile süslenir. Benim hoşuma gittiği için düğmeleri de kendim hazırladım. Siz zevkinize göre uygun düğme seçip dikebilirsiniz. Kendiniz başka teknikler kullanarak yeleğinizi süsleyebilirsiniz. Örneğin kurdela ile gül yaparak yeleğinize değişik bir hava verebilirsiniz.



DÜĞME YAPIMI: Oya için aldığınız plastik halkaları kullanabilirsiniz yada evde böyle bir malzemeniz yoksa kurşun kalemin üzerine birkaç defa saracağınız ip ile işe başlayalım. Daha sonra iğneye geçireceğiniz uzunca bir ipi bu halkaların etrafını düzgünce sararak devam edelim. Halkanın ortası tamamen doluncaya kadar işlemi tekrarlayalım. Bunu tamamlayınca ortasını kullandığımız herhangi bir renkle rokoko işi ile süsleyip inci dikelim.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇOKKKKKKKKKKK GÜZELLLLLL

Adsız dedi ki...

Basit bir oya örnegi ariyordum.Tam istedigim örnek.hemen örmeye basladim bile Tesekkürler.bol örnekler paylasmak dilegiyle.

Adsız dedi ki...

HARİKA

Adsız dedi ki...

iki gündür bebek yelek örnekleriinternette arıyorum böyle güzeline rastlamadım teşekkürler

Adsız dedi ki...

yazma modelleriniz güzel ama bende daha yeni kendim çıkardım modeller
i isterseniz verebilirim

Adsız dedi ki...

Hanımların el emeği göz nurlarını dökerek yaptıkları bu işleri gelir kaynağı haline dönüştürmek mümkün. Bunu sağlayacak yerler var mı acaba?

Adsız dedi ki...

Bu tür el işlerini pazarlayan yerler var ise buraya yazarak hanımların bütçelerine katkı sağlamasına neden olabilirler. Var ise lütfen burada yazsın

Adsız dedi ki...

cok güzel örnekler tesekkurler

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL

Adsız dedi ki...

ellerine salık arkadaşım mükemmel olmus