07 Aralık 2006

Eski Pantalonları Değerlendirelim

Merhabalar;

Sitemi takip eden siz sevgili arkadaşlarımdan şimdiye kadar blogumu güncellemediğim ve sizleri de bilgilendirmediğim için özür dileyerek başlamak istiyorum.

Bugün sizlerle, ağustos sonunda İstanbul'a gelen yeğenlerim ve kızımın can sıkıntısını gidermek, onlara uğraş bulmak için yaptığımız çantaları paylaşmak istedim.

Benim dikişlerini yaptığın kızların büyük bir hevesle üzerlerini işledikleri dar gelen veya eskimiş pantolonlarından yaptığımız Merve Nur ve Buketin çantasını beğeninize sunuyorum.

Ben bu sene İSMEK tarafından düzenlenen giyim kursuna katılıyorum, inşallah oradan öğrendiklerimi de sizlerle paylaşacağım.



7 yorum:

Serpilce dedi ki...

Ellerinize sağlık.çok güzel olmuş.
Güzel fikir verdiniz.bende yapmayı düşündüm bile hemen.

Yeni yılınız ve Bayramınız kutlu olsun.
Bütün güzellikler sizinle olsun.

Adsız dedi ki...

çookkkkk güzellerini yaparım ben benim sitemede beklerim arkadaşlarr nurr sen bittinnmn

Adsız dedi ki...

Eline sağlık çok güzel değerlendirmişin pantolonları

Adsız dedi ki...

cok guzel olmus elınıze saglık ben de aynısını yapacagım

Adsız dedi ki...

oya örneklerini aldım ve yaptım teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

MERHABALAR HARİKA OLMUŞ ÇANTALAR ELLERİNİZE SAĞLIK. BAYILIORUM BÖYLE ÜRETİCİ FİKİRLERE VE BU FİKİRLERİ ÜRETEN İNSANLARA...
BENDE BEKLERİM GELİRSENİZ SEVİNİRİM.

Adsız dedi ki...

cok guzel olmus mıllet halika herkezin eline saglık